Monday, June 24, 2013

Ved et vendepunkt

Hei venner!

Forrige helg gikk det opp for meg at jeg bare har to uker igjen på jobb i barneverntjenesten. Selv om jeg kommer til å savne jobben, familiene og kollegaene, innser jeg at dette blir det første, store og tydelige steget som markerer en ny tid for Fredrik. Et vendepunkt. Et veiskille. Jeg har sagt opp jobben min for å reise til USA for å være en del av Mission Year. Jeg vet ikke helt hva jeg går til, men jeg tror det er et riktig valg.


Denne siste uka kommer til å bli hektisk, da jeg skal skrive meg helt ferdig på jobb, forberede meg til sommerens aktiviteter, pakke til ferie og starte å rydde leiligheten ut. Jeg kjenner ikke så veldig på vendepunktet nå, men jeg vet det er der. Og når jeg for siste gang går fra jobb på fredag kommer jeg nok til å merke det. At dette er slutten på en epoke, og starten på en ny. Lurer på hvordan det kommer til å bli?

Bildet er tatt under en filminnspilling i 2006 / This picture is from a movie we made in 2006


Kort oppdatering av det praktiske:
- Har fått meg visum! Det slutter litt tidligere enn jeg hadde tenkt, men det varer hvertfall lenge nok til at jeg kan gjennomføre Mission Year :)
- Fundraisingen går bra, har fått enda en støttespiller som kan være med å gjøre året mitt enda litt mer spennende. Skal fortelle mer om det senere.
- Har bestilt billetter til USA (og tilbake til jul). Ble ganske rimelig!

Guds Fred,
Fredrik

No comments:

Post a Comment