Tuesday, August 27, 2013

En liten oppdatering

Venner!

Det nærmer seg. Jeg har sagt farvel til mange, og er for tiden hjemme hos familien i Stavanger. Jeg bruker tiden på å treffe folk, gjøre noen siste praktiske forberedelser, og bruke tid for meg selv og med Gud. Jeg har også fått vite mer om hva neste år vil innebære, og ønsker å dele dette med dere!
- Jeg skal bo sentralt i Atlanta, Georgia, nærmere bestemt Glencastle rett ved Grant Park. Eller du kan se på Google Maps.
- Jeg skal bo i en leilighet i et boligkompleks, som er et gammelt kvinnefengsel. Teamet mitt består av 3 gutter og 3 jenter i tillegg til meg, og han ene, Adam, er teamlederen vår. Teamet vårt er fra USA, Canada, Singapore, Danmark og Norge (meg). Så det blir bra!
- Jeg skal jobbe på Covenant House of Georgia, et shelter for hjemløse unge. Du kan lese mer om det her.
- Jeg har fått min egen donasjonsside! Besøk https://missionyear.thankyou4caring.org/fredrikkrunenes.
- Jeg har gitt bort masse ting jeg ikke trenger, har flyttet meg ut av leiligheten (og Lasse har flyttet inn), og har pakket meg klar til reise. Og jeg skal få bo på tanta mi sin hytte de siste dagene i Oslo før avreise.
- Jeg har snakket med mange som ønsker å støtte meg, og setter stor pris på det! Håper dere også kan faktisk overføre penger (se Om støtte) slik at jeg vet hvor mye jeg mangler :)
- Jeg kjenner på at jeg begynner å bli ganske klar for reise. Har sagt farvel i mange uker nå, og det har gjort reisen mer og mer virkelig. Og jeg kjenner at jeg er spent, og at jeg gleder meg.

Ha en velsignet uke!

- Fredrik

No comments:

Post a Comment